Obchodní podmínky


 společnosti Ego dekor s.r.o., IČO: 03364721, se sídlem na adrese Radlík 156, 254 01 Jílové u Prahy, zapsaného v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 230563 vedenou u Městského soudu v Praze

(dále jen „prodávající“ či „Ego dekor“), popisuje postup, jakým způsobem přistupovat k reklamaci zboží pořízeného v e-shopu prodávajícího https://www.villagestyle.cz

I. Všeobecná ustanovení

  • Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
  • Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
  • Zákazníkem internetového obchodu vonavyshop.cz je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen „Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
  • Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.


II. Odpovědnost Prodávajícího

  • Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
    • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
    • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,
    • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  • Ke Zboží je přikládán daňový doklad a k některým výrobkům záruční list. Není-li ke Zboží přiložen záruční list, slouží k uplatnění reklamace daňový doklad.


III. Práva z odpovědnosti za vady Zboží

  • Zjevné poškození Zboží nebo jeho obalu při doručování je třeba ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti do předávacího protokolu (přepravního listu). Kupující není povinen takovéto Zboží od dopravce převzít a o zjištěném poškození bez zbytečného odkladu informuje Prodávajícího. Kupující v den převzetí řádně zkontroluje neporušenost Zboží a kompletnost jeho příslušenství.
  • Při osobním odběru Kupujícím, je okamžik převzetí Zboží okamžikem přechodu nebezpečí škody na Zboží z Prodávajícího na Kupujícího. Jestliže Kupující Zboží neprohlédne při převzetí, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce, pouze pokud prokáže, že tyto vady (např. chybějící příslušenství) mělo Zboží již v době přechodu nebezpečí škody na Zboží. Pozdější reklamace neúplnosti Zboží nebo vnějšího poškození Zboží nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat. Prodávající má však možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
  • Reklamaci Zboží může Kupující-spotřebitel uplatnit osobně ve všech pobočkách Prodávajícího nebo reklamované zboží zaslat přepravní službou na adresu Ego dekor s.r.o. Radlík 156, 254 01 Jílové u Prahy
  • V případě, že Kupující bude zasílat Zboží Prodávajícímu nebo servisnímu středisku přepravní službou, měl by ve vlastním zájmu zabalit reklamované Zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. U křehkého Zboží by měl zásilku označit příslušnými symboly. Zásilka by měla obsahovat reklamované Zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu, detailní popis reklamované závady a správné kontaktní údaje Kupujícího.
  • Kupující je povinen prokazatelným způsobem doložit, že Zboží bylo zakoupeno v internetovém obchodě nebo prodejně společnosti Ego dekor  s.r.o. Optimální je originál dokladu o zakoupení Zboží nebo řádně vyplněný záruční list.
  • Práva z odpovědnosti za vady Zboží se nevztahují zejména na případy, kdy závada nebo poškození vznikla:
    • mechanickým poškozením Zboží
    • prokazatelně nedovolenými zásahy do přístroje, živelnou katastrofou, mechanickým poškozením,
    • elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
    • prokazatelně nesprávným užíváním,
    • užíváním v rozporu s návodem k použití nebo pokyny uvedenými na obalu nebo v záručním listu,
    • užíváním v rozporu s obecně známými pravidly užívání,
    • prokazatelně používáním v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo výrobcem určeno nebo které jednoznačně vyplývá z povahy věci,
    • prokazatelně neodbornou instalací a obsluhou,
    • pokud předložený záruční list vykazuje zjevné známky provedených změn údajů nebo je-li na Zboží odlišné výrobní číslo od toho, jež je uvedeno v záručním listu.
  • Odpovědnost Prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním, u Zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použitého Zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou mělo Zboží při převzetí Kupujícím.
  • Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (např. baterie, akumulátor), bývá jeho obvyklá životnost při běžném užívání 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. Právo Kupujícího reklamovat Zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet ke skutečnosti, že záruka se nevztahuje na opotřebení Zboží nebo jeho dílů způsobené obvyklým užíváním a nelze ji tak zaměňovat s životností.
  • Na dárky, které Prodávající poskytuje Kupujícímu bezplatně v rámci kupní smlouvy na jiné placené Zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad rámec zákona. V případě odstoupení od kupní smlouvy je Kupující povinen Zboží, které je poskytované jako dárek vrátit v původním stavu Prodávajícímu.
  • Na žádost Kupujícího je Prodávající povinen poskytnout Kupujícímu písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Záruční list musí obsahovat název nebo obchodní firmu, IČO a sídlo Prodávajícího. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení Zboží obsahující údaje jako záruční list.


IV. Záruční doba

  • Nebude-li u jednotlivého zboží uvedena delší doba, je kupující oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží následovně:
    • u nového zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí;
    • u rozbaleného zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí;
    • u zánovního zboží v souladu s § 2168 OZ v době dvaceti jednoho měsíce od převzetí; a
    • u použitého zboží v souladu s § 2168 OZ době dvanácti měsíců od převzetí.

      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Nebude-li u jednotlivého zboží uvedeno jinak, poskytuje prodávající osobě, která nakupuje v rámci své podnikatelské činnosti, záruku na jakost v délce dvanácti měsíců od převzetí u nového a rozbaleného zboží, v délce devíti měsíců od převzetí u zánovního zboží a v délce šesti měsíců u použitého zboží.
  • Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v opravě. V případě výměny Zboží v rámci záruční opravy pokračuje původní záruční doba.


V. Práva z vad Zboží

  • Nemá-li věc vlastnosti uvedené v článku Odpovědnost Prodávajícího, může Kupující–spotřebitel požadovat i dodání nového Zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti Zboží, může Kupující-spotřebitel požadovat jen výměnu této součásti, není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, jedná se o nepodstatné porušení smlouvy a v takovém případě má Kupující–spotřebitel vždy právo výhradně na bezplatné odstranění vady opravou věci.
  • Právo na dodání nového Zboží nebo výměnu součásti má Kupující-spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující-spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje stejná vada, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována a která se znovu vyskytne. Bylo-li Zboží v době před uplatněním reklamace opravováno nejméně třikrát pro různé odstranitelné vady, má se za to, že trpí větším počtem vad.
  • Pokud Kupující–spotřebitel od smlouvy neodstoupí ani neuplatní právo na dodání nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat nové Zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo Zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo v případě, že by zjednání nápravy působilo značné obtíže Kupujícímu – spotřebiteli.
  • Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Prodávající Kupujícího před převzetím Zboží upozornil, že Zboží má vadu, nebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
  • Kupující-spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech uvedených v NOZ a Zákoně. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné v okamžiku, kdy je mu předáno nebo doručeno prohlášení Kupujícího-spotřebitele o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny zákonné podmínky dle §2001 a násl. NOZ V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly.
  • V případě odstoupení od smlouvy je Kupující povinen vrátit Prodávajícímu kompletní Zboží včetně veškerého příslušenství.
  • Pokud má vadu zboží, které bylo prodáno jako použité nebo bylo prodáno se slevou zohledňující jeho nižší kvalitu v době prodeje, má Kupující–spotřebitel místo práva na výměnu Zboží právo na přiměřenou slevu.


VI. Vyřízení reklamace

  • Kupujícímu–spotřebiteli musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající a Kupující-spotřebitel nedohodnou na delší lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet následující den po uplatnění reklamace v souladu s ust. § 605 NOZ. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu–spotřebiteli přiznávají stejná práva jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Lhůta 30 dnů není závazná vůči Kupujícímu–podnikateli.
  • Kupující-spotřebitel se může o výsledek reklamace sám zajímat na adrese sídla firmy nebo na její zákaznické telefonní lince.
  • Kupující při uplatnění reklamace je povinen předat Zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství.
  • Kupující je povinen předat Zboží do reklamačního řízení kompletní. Dále doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu, podrobný popis závady a úplné kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail). V případě, že Kupující nedodá Zboží kompletní a jeho kompletnost je nezbytná ke zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty pro vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících částí.
  • Při uplatnění reklamace obdrží Kupující písemné potvrzení – reklamační protokol, který mu slouží jako doklad při vypořádání reklamace. Kupující je povinen při sepisování reklamačního protokolu uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem reklamačního protokolu. V reklamačním protokolu jsou informace, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je Kupujícím-spotřebitelem požadován. Pokud Kupující-spotřebitel výrobek do reklamačního řízení zaslal přepravní službou, obdrží reklamační protokol e-mailem.
  • Kupující-spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, přičemž jsou tyto náklady chápány jako nejnižší možné. Jedná se zejména o poštovné za zaslání reklamovaného Zboží. Kupující-spotřebitel o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.


VII. Odmítnutí přijetí do reklamace

  • Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.
  • Prodávající je oprávněn odmítnou reklamaci Zboží také v případě, že Zboží není předáváno v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami.


VIII. Vyzvednutí Zboží ze záruční opravy

  • Po vyřízení reklamace Prodávající informuje Kupujícího buď prostřednictvím SMS, e-mailem nebo telefonicky. Pokud bylo Zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení zasláno na adresu Kupujícího.
  • Prodávající vydá, případně zašle, Kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, popřípadě zdůvodnění zamítnutí reklamace.
  • V případě nevyzvednutí reklamovaného Zboží ze záruční opravy do 2 měsíců od uplynutí doby, kdy záruční oprava byla vyřízena, je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu poplatek za uskladnění ve výši 30 Kč za každý započatý den prodlení s vyzvednutím Zboží.
  • Při výdeji Zboží po vyřízení reklamace je Kupující povinen předložit doklad, který obdržel při přijetí o Zboží do reklamace, popř. musí prokázat svou totožnost.

IX. Právo na odstoupení od smlouvy

1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 OZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

2. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozím odstavci, a spotřebitel v něm uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a případně čísla účtu pro vrácení peněz.

3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu sídla nebo provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího villagestyle@villagestyle.cz.

4. V případě, že spotřebitel dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od spotřebitele (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od spotřebitele přijal, pokud spotřebitel neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté spotřebitelem již při vrácení zboží spotřebitelem či jiným způsobem, pokud s tím spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou tím spotřebiteli další náklady. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

5. Ustanovení OZ o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů dle § 1829 odst. 1 OZ však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva

6. prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě dotčené smlouvy získal, a to včetně např. dárků. Pokud to již není možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží částečně poškozeno, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu a vrátit tak spotřebiteli takto sníženou kupní cenu dle § 1833 OZ.

7. Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 OZ nemá zejména v případě smluv: a. poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, b. o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

8. V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující náklady spojené s navrácením zboží a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. 


Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 2. 12. 2022. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

 

Jak to u nás chodí

MOŽNOSTI PLATBY

Všechny ceny jsou uvedeny vč. DPH.

1 / Dobírkou při doručení

Vaši objednávku můžete zaplatit až při doručení. Poštovné je v takovém případě navýšeno o poplatek
za dobírku. Dobírku lze uhradit pouze hotově.

2 / Bankovním převodem

Číslo našeho korunového účtu je 7132700369/0800 vedený u České Spořitelny a.s. Číslo našeho eurového účtu je 1095734/2060, vedeného u bankovního domu Citfin - finanční trhy a.s., IBAN: CZ7420600000000001095734.

Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší faktury. Vyčkejte prosím na email s platebními údaji.
Objednávka bude odeslána po obdržení platby, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned
po obdržení emailu s platebními údaji, abychom Vám ji mohli co nejdřív odeslat.

3 / Osobní odběr

Osobní odběr objednaného zboží je možný na adrese skladu: Radlík 156, 254 01 Jílové u Prahy
Pracovní doba skladu je od pondělí do pátku do 7:30 do 16:00. Výhodou osobního odběru je, že se můžete nechat inspirovat naší vzorkovnou.

Před vyzvednutím zboží vás prosíme o telefonické nebo e-mailové potvrzení, že je vaše objednávka připravena k odběru. Platba je možná pouze převodem a nebo v hotovosti.

4 / Dárkovým poukazem

Vaši objednávku můžete zaplatit i dárkovým poukazem zakoupeným na našem e-shopu www.villagestyle.cz.

Každý dárkový poukaz je opatřen unikátním identifikačním číslem. Poukaz si můžete, po uhrazení jeho ceny, buď sami vytisknout anebo Vám ho zašleme Českou poštou na Vaši adresu.

Dárkový poukaz se uplatní tak, že před dokončením objednávky vepíšete jeho číslo do pole „Poznámka“.
Poukaz lze uplatnit pouze jednou, jeho hodnota bude započtena proti v čase prvním jeho uplatněním, které
musí proběhnout do 12 ti měsíců od data nákupu.

5 / On-line platební kartou (Shoptet Pay)

Svou objednávku můžete zaplatit kartou online. Při dokončení objednávky budete přesměrováni
na platební bránu. Pokud by online platba selhala, můžete si vybrat jinou možnost platby nebo zkusit
zaplatit znovu.

 

MOŽNOSTI DOPRAVY

Při výběru jakéhokoliv způsobu dopravy u nás máte poštovné zdarma u objednávek v hodnotě
nad 1 000 Kč | 55 €. Pokud si zvolíte platbu dobírkou, bude Vám účtováno doběrečné v hodnotě 40 Kč | 3 €

Pro objednávky pod 1 000 Kč | 55 € platí následující ceník dopravy:

1 / Přeprava DPD

Pro doručení Vašeho balíčku v rámci České republiky můžete využít služby DPD. Pokud uvedete adresu k sobě do práce, nezapomeňte uvést také název firmy. 

• Platba předem: 99 Kč
• Platba na dobírku: 139 Kč

Jak to funguje:

  1. Výběr doručení: Při dokončování objednávky zvolte jako způsob doručení "DPD".

  2. Informace o doručení: Jakmile je vaše zásilka připravena k odeslání, obdržíte e-mail nebo SMS s informacemi o doručení. DPD vás bude informovat o přesném 1hodinovém doručovacím intervalu, kdy balík dorazí.

  3. Doručení zásilky: Kurýr DPD doručí zásilku na vámi uvedenou adresu v pracovních dnech. Pokud vás kurýr nezastihne, pokusí se o doručení znovu nebo zásilku uloží na nejbližším výdejním místě DPD Pickup.

Důležité informace: 

  • Platba: Pokud jste zvolili platbu na dobírku, můžete ji uhradit přímo kurýrovi při převzetí zásilky. DPD umožňuje platbu v hotovosti i kartou.
  • Sledování zásilky: Stav své zásilky můžete sledovat online na webových stránkách DPD nebo prostřednictvím mobilní aplikace myDPD.
  • Přesměrování zásilky: V případě potřeby můžete změnit termín nebo místo doručení prostřednictvím aplikace myDPD.


2 / Přeprava We|Do – Slovensko

Přeprava prostřednictvím služby We|Do je určena pro zásilky na území Slovenska. Platba je možná pouze v hotovosti při převzetí zásilky.

• Platba předem: 250 Kč/10 €
• Platba na dobírku: 330 Kč/13 €

Tento způsob dopravy není určen pro nadrozměrné zboží.
Zásilky jsou doručovány v pracovních dnech v časovém rozmezí 8:00–18:00.

3 / Osobní odběr v našem skladu v Jílovém u Prahy

Svůj balíček si můžete zdarma vyzvednout v našem skladu v Jílovém u Prahy, a to ve všední dny
od 8.00 do 16.00. Na místě nám můžete zaplatit hotově nebo převodem přes QR kód.

4 / Zásilkovna

Váš balíček si můžete vyzvednout na Vaší nejbližší Zásilkovně. Platit na Zásilkovně lze pouze hotově.

• Platba předem: 59 Kč
• Platba na dobírku: 99 Kč

Maximální hmotnost balíčku poslaného přes Zásilkovnu je 5 kg. Maximální součet rozměrů všech tří
stran zásilky je 120 cm (tomu odpovídá například zásilka s rozměry 50 × 40 × 30 cm), přičemž
maximální rozměr jedné strany zásilky je 70 cm.

Pokud zjistíme, že váha nebo rozměr zásilky převyšuje možnosti Zásilkovny, zavoláme Vám a domluvíme se s Vámi na jiném způsobu dopravy.
Pohyb svého balíčku můžete sledovat na webu Zásilkovny 

https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani.

 

JAK DLOUHO NÁM BUDE TRVAT DORUČIT OBJEDNANÉ ZBOŽÍ.

Všechno nabízené zboží máme skladem a odešleme ho k Vám domů obvykle do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky (nejpozději do 5 pracovního dne). O odeslání Vás budeme informovat SMS a e-mailem. Svůj balíček si po převzetí prosím zkontrolujte.


Vzhledem k různorodosti produktů, které nabízíme, může dojít ke změně dopravce a tím i ceny
za dopravu zboží. Veškeré případné změny s Vámi budeme vždy dopředu konzultovat.

Máte další otázky k dopravě nebo k platbě? Neváhejte nás kontaktovat na e-mail:

villagestyle@villagestyle.cz nebo na tel.: +420 608 954 316.

 

NĚKOLIK PRAKTICKÝCH RAD JAK NAKUPOVAT A VYBÍRAT ZBOŽÍ V NAŠEM E-SHOPU WWW.VILLAGESTYLE.CZ

Vyhledávání zboží

Nevíte, co přesně hledáte? Projděte si menu v levé části stránky, kde najdete celou naši nabídku
rozřazenou do jednotlivých kategorií. Stejný seznam naleznete i v dlaždicích, které o svém obsahu
hovoří pomocí inspiračních fotografií.
Znáte název hledaného zboží nebo víte, že hledáte konkrétní produkt? Pak využijte fulltextové
vyhledávání – políčko s lupou, do kterého napište konkrétní kód zboží nebo jen obecný popis výrobku.
Našeptávač Vám ukáže veškeré produkty spojené s daným výrazem.

Nákupní košík
Našli jste, co jste hledali? Pak už jen stačí kliknout na tlačítko "Vložit do košíku". Pro zobrazení košíku
můžete kdykoli kliknout na ikonu košíku v pravém horním rohu obrazovky. Můžete tu upravit také
množství Vámi vybraného zboží.
Zboží, které není momentálně dostupné, se v e-shopu nezobrazuje. Můžete nám do poznámky
v objednávce napsat o jaké zboží byste měli zájem a my Vás budeme informovat o jeho naskladnění.
Nákupní košík neslouží k rezervaci zboží. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku.
Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

Dokončení objednávky
Máte v košíku všechno, co Vás zaujalo a chcete objednávku odeslat, abych ji mohli zpracovat a Vy jste
se již mohli těšit z objednaného zboží? Klikněte na ikonu košíku vpravo nahoře a zkontrolujte obsah
košíku. Níže (pod výpisem vybraných produktů) se zobrazí celková hodnota objednávky a informace
o tom, zda máte dopravu zdarma. Také uvidíte částku, za kolik je potřeba ještě nakoupit, aby Vaše
doprava byla zdarma.

Klikněte na tlačítko "Pokračovat v objednávce" a zvolte si způsob dopravy a platby. Opět klikněte
na "Pokračovat v objednávce" a vyplňte formulář s kontaktními údaji. Případné dotazy, přání nebo
připomínky nám napište do kolonky "Poznámka". Zkontrolujte si všechny údaje a dokončete svou
objednávku kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Tímto krokem jste vytvořili závaznou
objednávku s povinností platby.

Zboží je objednáno a veškerá Vaše práce tímto končí. Nyní je to již na nás. Objednávku zpracovává náš
systém. Během několika vteřin dorazí na Vámi zadanou e-mailovou adresu potvrzení a shrnutí Vaší
objednávky. Pokud jste zvolili platbu převodem, vyčkejte na email s platebními údaji. Po připsání platby
na našem účtu budeme Vaší objednávky ihned připravovat. Vaši objednávku předáme kolegům
do skladu. Ti si ji načtou do čtečky a pak začne jejich cesta po skladu.

Jakmile Vaši objednávku jeden z našich šikovných skladníků připraví, předá ji jinému kolegovi/kolegyni, která ji pomocí čtečky
zkontroluje a pokud je vše připraveno správně, další kolega ji pečlivě zabalí. V okamžiku, kdy proběhne
kontrola objednávky, vygeneruje systém dodací list a fakturu. Pak už jen předáme Váš balíček přepravci a Vy se z něho můžete brzy těšit u Vás doma.

Máte jakékoliv přání, požadavek, dotaz, potřebujete objednávku změnit či ji případě zrušit? Jsme připraveni Vám maximálně vyjít vstříc.

Můžete nás kontaktovat na e-mailu villagestyle@villagestyle.cz nebo na tel. čísle +420 608 954 316.

 

PROČ SE U NÁS REGISTROVAT?

Líbí se Vám nakupování na našem shopu a rádi byste měli nákup pohodlnější? Registrujte se a získáte spoustu výhod!

Výhody pro registrované zákazníky:
• systém si pamatuje Vaše kontaktní údaje, nemusíte je při každém nákupu vyplňovat
• máte přehled o historii svých objednávek
• získáte možnost odběru novinek a budete vědět o všech chystaných akcích, slevách a zajímavých nabídkách dřív než ostatní

Jste registrovaný zákazník?
Přihlaste se pomocí e-mailu a hesla, které zadáte vpravo nahoře po rozkliknutí tlačítka "Přihlásit".
Obsah košíku se nezmění, ani pokud se přihlásíte v průběhu nákupu.

Jste nový zákazník a chcete se registrovat?
Klikněte vpravo nahoře na nápis "Registrace". Obsah košíku se nezmění a vy pokračujete dále
v nákupu již jako registrovaný zákazník.

Zrušení objednávky

Rozhodli jste se objednávku z jakéhokoli důvodu zrušit? Sami si někdy své nákupy později rozmyslíme,
proto na našem e-shopu můžete objednávku bez problémů stornovat až do okamžiku, kdy ji pro Vás
začneme zpracovávat.
Dejte nám ale, prosím, vědět co nejdříve. Pokud už je objednávka zabalená nebo dokonce odeslaná,
bohužel musíme vyžadovat úhradu nákladů s tím spojených.

Vrácení zboží

Při vracení zboží zpět do e-shopu, hradí dopravu zákazník. Vrácení zboží se řídí 

Jak k Vám zboží dopravíme?

Zboží posíláme po celé České a Slovenské republice a . Využíváme služby společností Geis, We|Do, PPL a Zásilkovna. Zboží
bude u Vás standardně do druhého dne od expedice z našeho skladu.

Jak můžete za zboží zaplatit?

• dobírkou - zboží zaplatíte dopravci při převzetí zboží
• bankovním převodem - zboží zaplatíte předem bankovním převodem na základě obdržené faktury
• hotově: boží je možné zaplatit při osobním odběru v našem skladu na adrese Ego dekor, Radlík 156, 254 01 Jílové u Prahy
• dárkovým poukazem: pokud vlastníte dárkový poukaz na nákup u nás, jednoduše napište jeho kód do poznámky v košíku
Pozn.: Na koupi dárkového poukazu nelze uplatnit slevu. Slevy se nesčítají, počítá se vždy vyšší sleva.


KONTAKTNÍ ÚDAJE

Ego dekor s.r.o.
Radlík 156, 254 01 Jílové u Prahy, Česká republika

IČ: 03364721 DIČ: CZ03364721 Firma je plátcem DPH.

tel.: +420 608 954 316, +420 777 675 475
e-mail: villagestyle@villagestyle.cz,  villagestyle@egodekor.cz 

Číslo účtu pro platby v Kč vedený u České Spořitelny a.s.: 7132700369/0800 pro korunové platby
Číslo účtu pro platby v € vedený u CITFIN - finanční trhy a.s.: 1095734/2060 pro eurové platby. IBAN: CZ7420600000000001095734 BIC (SWIFT): CITFCZPPXXX

Informace o slevách, novinkách a o tom, co se u nás děje, najdete na našem Facebooku nebo Instagramu.

Můžete se také přihlásit k odběru newsletteru na úvodní stránce a všechny důležité informace Vám budeme zasílat do Vaší e-mailové schránky.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz