Praktické rady k nákupu
Možnosti platby
1 / Dobírkou při doručení
Vaši objednávku můžete zaplatit až při doručení. Poštovné je v takovém případě navýšeno o poplatek za dobírku. Dobírku lze uhradit pouze hotově.
2 / Bankovním převodem
Číslo našeho účtu je 7132700369/0800 vedený u České Spořitelny a.s. Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší faktury. Vyčkejte prosím na email s platebními údaji. Objednávka bude odeslána po obdržení platby, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po obdržení emailu s platebními údaji, abychom Vám ji mohli co nejdřív odeslat.
3 / Hotově při osobním odběru v našem skladu
Objednávku si můžete vyzvednout také u nás ve skladu V Jílovém u Prahy – Radlík 156. Při osobním odběru neplatíte dopravu, a navíc se můžete inspirovat některými novými vůněmi, které máme v kanceláři vystavené. Objednávku lze uhradit hotově, anebo platbou předem.
4 / Dárkovým poukazem
Vaši objednávku můžete zaplatit i dárkovým poukazem zakoupeným na našem e-shopu. Každý dárkový poukaz je opatřen unikátním identifikačním číslem. Poukaz si můžete, po uhrazení jeho ceny, buď vytisknout sami anebo Vám ho zašleme Českou poštou na Vaši adresu a uplatní se tím, že před dokončením objednávky vepíšete jeho číslo do pole „Poznámka“. Poukaz lze uplatnit pouze jednou, jeho hodnota bude započtena proti v čase prvního uplatnění, které musí proběhnout do 12 ti měsíců od data nákupu.
5 / On-line platební kartou (Shoptet Pay)
Svou objednávku můžete zaplatit kartou online. Při dokončení objednávky budete přesměrováni
na platební bránu. Pokud by online platba selhala, můžete si vybrat jinou možnost platby nebo zkusit
zaplatit znovu.
Možnosti dopravy
Při výběru jakéhokoliv způsobu dopravy u nás máte poštovné zdarma už u objednávek v hodnotě nad 1 000 Kč. Pokud si zvolíte platbu dobírkou, bude Vám účtováno doběrečné. Pro objednávky pod 1 000 Kč platí následující ceník dopravy:
1 / Zásilkovna
Váš balíček si můžete vyzvednout na Vaší nejbližší Zásilkovně.
-
Platba předem: 59 Kč
-
Platba na dobírku: 99 Kč
Maximální hmotnost balíčku poslaného přes Zásilkovnu je 5 kg. Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky je 120 cm (tomu odpovídá například zásilka s rozměry 50 × 40 × 30 cm), přičemž maximální rozměr jedné strany zásilky je 70 cm. Pokud zjistíme, že váha nebo rozměr zásilky převyšuje možnosti Zásilkovny, zavoláme Vám a domluvíme se s Vámi na jiném způsobu dopravy. Pohyb svého balíčku můžete sledovat na webu Zásilkovny.
2 / We|Do
Pro doručení Vašeho balíčku na Slovensko a ostatní země EU můžete využít služby We|Do. Kurýr na Vaši adresu dorazí mezi 8. a 18. hodinou. Pokud uvedete adresu k sobě do práce, nezapomeňte uvést i název firmy. Kurýrovi můžete zaplatit pouze hotově.
-
Platba předem: 250 Kč/10 €
-
Platba na dobírku: 330 Kč/13€
3 / Geis
Pro doručení Vašeho balíčku můžete využít služby Geis pro ČR. Kurýr na Vaši adresu dorazí mezi 8. a 18. hodinou. Pokud uvedete adresu k sobě do práce, nezapomeňte uvést také název firmy. Kurýrovi můžete zaplatit pouze hotově.
-
Platba předem: 150 Kč
-
Platba na dobírku: 230 Kč
4 / Osobní odběr
V našem skladu v Jílovém u Prahy Zdarma si můžete vyzvednout svůj balíček v našem skladu v Jílovém u Prahy, a to ve všední dny od 8.00 do 16.00. Na místě nám můžete zaplatit hotově nebo můžete poslat platbu předem.
Proč se u nás registrovat
Líbí se Vám nakupování na voňavém shopu a rádi byste měli nákup pohodlnější? Registrujte se a získáte spoustu výhod!
Výhody pro registrované zákazníky:
• systém si pamatuje Vaše kontaktní údaje, nemusíte je při každém nákupu vyplňovat • máte přehled o historii svých objednávek
• získáte možnost odběru novinek a budete vědět o všech chystaných akcích, slevách a zajímavých nabídkách dřív než ostatní
Jste registrovaný zákazník? Přihlaste se pomocí e-mailu a hesla, které zadáte vpravo nahoře po rozkliknutí tlačítka "Přihlásit". Obsah košíku se nezmění, ani pokud se přihlásíte v průběhu nákupu. Jste nový zákazník a chcete se registrovat? Klikněte vpravo nahoře na nápis "Registrace". Obsah košíku se nezmění a vy pokračujete dále v nákupu již jako registrovaný zákazník
Zrušení a vrácení objednávky
Rozhodli jste se objednávku z jakéhokoli důvodu zrušit? Sami si někdy své nákupy později rozmyslíme, proto na voňavém shopu můžete objednávku bez problémů stornovat až do okamžiku, kdy ji pro Vás začneme zpracovávat. Dejte nám ale, prosím, vědět co nejdříve. Pokud už je objednávka zabalená nebo dokonce odeslaná, bohužel musíme vyžadovat úhradu nákladů s tím spojených.
Vrácení zboží
Při vracení zboží zpět do e-shopu, hradí dopravu zákazník.
Jak dlouho nám bude trvat odeslat Vaši objednávku
Všechno zboží máme skladem a odešleme ho k Vám domů obvykle do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky (nejpozději do 5 pracovního dne). O odeslání Vás budeme informovat SMS a e-mailem. Svůj balíček si po převzetí prosím zkontrolujte.
Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
Vzhledem k různorodosti produktů, které nabízíme, může dojít ke změně dopravce a tím i ceny za dopravu zboží. Veškeré případné změny s Vámi budeme vždy dopředu konzultovat.
Jakým způsobem mohu reklamovat zboží zakoupené v e-shopu?
Reklamace zboží zakoupeného v e-shopu https://www.villagestyle.cz můžete uplatnit buď osobně na adrese Radlík 156, 254 01 Jílové u Prahy, nebo zaslat reklamované zboží přepravní službou.
Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů. Kupující může být informován o výsledku reklamace prostřednictvím SMS, e-mailu nebo telefonicky.
V případě zjevného poškození zboží nebo jeho obalu při doručování je nutné tuto situaci řešit s dopravcem. Kupující není povinen převzít poškozené zboží a měl by informovat společnost Ego dekor o zjištěném poškození bez zbytečného odkladu.
Jaká je záruční doba a jaké jsou práva z odpovědnosti za vady zboží?
Záruční doba je uvedena dle typu zboží, ať už se jedná o nové, rozbalené, zánovní nebo použité zboží. Prodávající odpovídá za to, že zboží nemá vady při převzetí,
a kupující má práva na opravu, výměnu nebo odstoupení od smlouvy v případě vad.